اقامه نماز جماعت به امامت یک خانم روی آنتن شبکه سه رفت + عکس پخش سریال «مولانا» در شبکه نمایش خانگی نمایشگاه «نگاره‌های ماندگار» در موزه بزرگ خراسان | سیر روح در عالم معنا «زیبا صدایم کن» رسول صدرعاملی کلید خورد شعر همان عشق، همان زندگی | درباره مهرداد اوستا، شاعر غزل‌های خیال‌انگیز محمدرضا فروتن و میترا حجار با «نیلگون» در راه سینما آخرین نشانه‌های نمک نورالدین | نگاهی به فصل پنجم سریال «نون خ»، ساخته سعید آقاخانی کارگردان نمایش «کلنل»: بزنگاه‌های تاریخی ما، زمینه ساز  تولید آثار هنری است آواز پرنده‌های صبح فروش حیرت انگیز «گارفیلد» در اولین هفته اکران «سمرقند»، برای خانواده بزرگ فارسی زبانان | کتاب تازه شاعر خراسانی در نمایشگاه کتاب تهران پایان فیلمبرداری فیلم سینمایی «برج آخر» اثر سوفیا موسویان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ آلبوم «عشق ناباور» در راه بازار موسیقی کنسرت‌های پاپ اردیبهشت ۱۴۰۳ + زمان و مکان تأکید هیئت رسانه‌ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم‌نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه‌ای مشترک» + آلبوم تصاویر برنارد هیل بازیگر «ارباب حلقه ها» و «تایتانیک» درگذشت + بیوگرافی افشای «رازهای دوبلین» در نمایشگاه کتاب تهران
سرخط خبرها

برنامه «عصـر جدید» بازمی گردد

  • کد خبر: ۹۹۷۲۱
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
برنامه «عصـر جدید» بازمی گردد
در حالی که رسانه‌ها و نشریات مختلف از توقف تولید برنامه «عصر جدید» حرف می‌زدند، چند روز پیش در بین بازی پرسپولیس و آلومینیم، آگهی تبلیغاتی فصل سوم عصر جدید پخش شد و نوید آمدنش را داد.

الهام حبشی | شهرآرانیوز - در حالی که رسانه‌ها و نشریات مختلف از توقف تولید برنامه «عصر جدید» حرف می‌زدند، چند روز پیش در بین بازی پرسپولیس و آلومینیم، آگهی تبلیغاتی فصل سوم عصر جدید پخش شد و نوید آمدنش را داد. طبق اطلاعاتی که در این آگهی مشاهده کردیم، فصل سوم عصر جدید در اواخر اسفند ۱۴۰۰ و مصادف با نیمه شعبان آغاز خواهد شد. زمانی که همه از فشار کار تولید برنامه جوکر بر احسان علیخانی حرف می‌زدند، انتشار این آگهی عصر جدید همه را انگشت به دهان گذاشت و ظرفیت بالای علیخانی در تولید برنامه‌های سرگرمی محور را به رخ کشید.

هنوز فصل چهارم جوکر در شبکه نمایش خانگی منتشر نشده بود که علیخانی با عصر جدید به شبکه سوم صداوسیمای تلویزیون بازمی گردد. عصر جدید که برای اولین بار در اواخر سال ۱۳۹۷ پخش شده، امروز به برگ برنده‌ای برای تلویزیون تبدیل شده است. برگ برنده‌ای که قدرت بازگرداندن جماعت گریزان از شبکه‌های صدا وسیما را در دست گرفته است. عصر جدید با شعار عصری برای تحقق رؤیا‌های تو، چند سال است که در سایت خود ویدئو‌های ارسالی مردم را دریافت و بررسی می‌کند و برای صاحبان ویدئو‌های برتر، دعوت نامه سنجش حضوری می‌فرستد.

افرادی که بتوانند از صافی تست اولیه این مسابقه به سلامت عبور کنند، ترتیب بندی شده و به نوبت هنر خود را در مقابل دوربین و چشم میلیون‌ها ایرانی به نمایش خواهند گذاشت. در سایت عصر جدید علاوه بر ارسال ویدئو برای درخواست شرکت در برنامه، بخش تماشاچی هم تعبیه شده است. علاقه مندان می‌توانند برای تماشای حضوری برنامه‌های عصر جدید در سالن این مجموعه صندلی رزرو کنند؛ البته با پیدایش بیماری کرونا، محدودیت‌های شدیدی در این برنامه اعمال شد که خیلی از قسمت‌ها بدون تماشاچی یا با حضور اندک افرادی به پایان رسید.

در دو فصل گذشته برنامه عصر جدید شاهد اتفاقات جذاب و متعدد بسیاری بوده ایم؛ سکویی که استعداد‌های خاک خورده آدم‌های زیادی را به منصه ظهور رساند و دریچه‌های جدیدی را به سمت زیبایی و هیجان باز کرد. سنت شکنی‌هایی مثبت که باعث گرایش و جذب افراد زیادی به سوی یک هنر، ورزش یا پیشه‌ای خاص شده اند.

تلفیق ورزش‌های زورخانه‌ای قدیم با تمی امروزی و جوان پسندانه تر؛ نمایش حرکات حرفه‌ای و متحیرکننده بانوان نینجا؛ نقاشی با خاک، آتش، آب و هر آنچه به فکر آدمی نزدیک هم نمی‌شود؛ بازیگری، عروسک گردانی، تقلید صدا، دوبله، خوانندگی و اجرای موسیقی‌های گوش نواز با ابزارآلات غیرمرتبط، تیراندازی، شعبده بازی و همچنین انجام انواع حرکات شگفت انگیز آکروباتیک همگی تنها گوشه‌ای از برنامه عصر جدید در فصول گذشته بوده اند. حالا علاقه مندان می‌توانند برای تماشای فصلی دیگر از این برنامه تا نزدیکی‌های بهار منتظر بمانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->